25 Nisan 2016 Pazartesi

Meydan Okuma 14. Gün

Özel bir yeteneğiniz var mı?

Meydan okumanın sorularına ilk defa göz attığımda zorlanacağımı düşündüğüm soruların başında bu geliyordu. Çok yetenekli veya becerikli bir insan sayılmam, bir de özel bir yetenek sorunca... Dün akşam düşünürken iyisi mi ben çok yakın bir arkadaşıma sorayım dedim ve utanarak söylüyorum ki aldığım cevap: "Gördüğüm en iyi stalkersın, budur herhalde." oldu :/

Stalking fiilini Türkçe olarak gizlice takip etmek, izlemek vs. şeklinde açıklanabilir. Nasıl yapıyorum inanın bilmiyorum ama bir insan hakkında küçük bir bilgi verildiğinde ben istediğim takdirde geçmişini önünüze serebiliyorum. -İlla insan olacak değil tabii.- "Ne gereksiz işler bunlar ya!" diyorsanız ne yalan söyleyeyim haklısınız. Ama inanın bazen inanılmaz işe yarıyor bu yetenek. Hele bu konuda sizin gibi iyi arkadaşlarınız varsa işbirliği yaparak çevrenizde olan pek çok olayı çözebiliyorsunuz :) Bence siz bu işlere uzaksanız hiç bulaşmayın ama. Sonra bağımlılık yapıyor.

Gönül isterdi burada yazabileceğim ilginç yeteneklerim olsun ama ben pek iyi değilim bu konularda. Bir haftada bir iki sezon dizi izlemeyi yetenek olarak sayabilirsek onu da söyleyebilirim gerçi.

2 yorum:

  1. Aslında ürkünç bir yetenekmiş bu :D Stalker'ı genelde komik anlamda, arkadaşlara takılmak için kullansak da aslında gerçek manada takıntılı insanlar için kullanılan bir ifade.. Ama bence sen gayet tatliş bir stalkersındır ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerektiği takdirde stalkerlık yapıyorum ama yetenekliyim :D Bence de ürkünç ama.

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)